Сервісне обслуговування та ремонт спорядження

 

Сезон дайвінгу завершився, відповідно прийшов час обслуговування спорядження, підготовки до наступного сезону. І в цьому Вам допоможе "LutskDivers"! 

Регулярне сервісне обслуговування  регуляторів є обов’язковою умовою їх безпечної експлуатації, а також, основною умовою збереження гарантії виробника.

 З метою забезпечення цих умов дайвінг- клуб «LutskDivers» пропонуєпослуги сертифікованого сервісного центру

Навіщо потрібно обслуговувати регулятор? Як часто необхідно це робити? Що робиться при сервісному обслуговуванні?

Навіщо

Солона вода, в якій ми занурюємось, є агресивним середовищем та чинить активну дію на деталі та механізми обладнання. І навіть хлорована вода басейну, чи вода озер та інших водойм, зовсім не опріснює, а спричиняє негативний вплив. Тому не дотримання Порад з експлуатації та правильного догляду за регулятором веде до відкладання солі та корозії, особливо при потраплянні всередину першої ступені регулятора, що при зовнішньому огляді не помітно.

 

 

 

Погано закріплене обладнання (октопус, консоль) часто торкається дна та забиваєтся піском, мулом, частинками донних відкладень та різним сміттям. Був випадок, коли в легеневому автоматі була знайдена крупна дерев’яна щіпка, яка заважала роботі мембрани автомата та, відповідно нормальній подачі повітря.

 

 

Балон, що вчасно не проходить огляд, в якому зібралась вода, частинки компресорного масла, окислів та іржі. Все це нерідко потрапляє в регулятор, забруднюючи вхідний фільтр, що відображається на його пропускній здатності та, відповідно на легкості дихання.

 

Кільцеві ущільнювачі (О-ринги) та мембрани з часом зношуються. І навіть, якщо Ви ним не користувались, при тривалому зберіганні втрачають свою еластичність та форму, а змазка, що їх покриває висихає.

Це все може призвести до неправильної роботи регулятора і, як наслідок, збільшує ризик його відмови під час занурення!

 ЯК ЧАСТО ПОТРІБНО ОБСЛУГОВУВАТИ СПОРЯДЖЕННЯ:
Усі виробники регуляторів вимагають для гарантовано справної роботи регулярно проводити сервісне обслуговування, з періодичністю рекомендованою виробником. Як правило, не рідше одного разу на рік або кожні 100 занурень.

Тільки при дотриманні періодичності обслуговування регулятора зберігається гарантія виробника!

 

Рекомендується також звернутися до сервісного центру якщо: 


* Змінився колір фільтра першої ступені регулятора на чорний, іржавий або зеленуватий. 

* Опріснення регулятора проводилось з нещільно закритим вхідним отвором першої ступені. Чи при натиснутій кнопці дихального автомата. 

* Травить (чути шипіння) повітря 

* При видимих пошкодженнях корпусу та шлангів

* Сильно утруднено дихання з легеневого автомата 

* При вдиханні разом з повітрям потрапляє вода

 

 

ЩО РОБИТЬСЯ ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕГУЛЯТОРА:
* Повна разборка регулятора (перша, друга ступені, октопус)
* Огляд деталей 
* Очистка від забруднень та морських відкладень 
* Кислотно-лужна-водна промивка в ультразвуковій ванні 
* Заміна сідла клапана високого тиску, подушки клапана середнього тиску, фільтра, пластикових прокладок, мембран та гумових кілець не залежно від ступені зношування 
* Змащування з’єднань та гумових кілець 
* Збірка регулятора 
* Регулювання першої та другої ступеней (установочного тиску та опору дихання) проводиться під заявлені умови експлуатації.
* Перевірка-обслуговування консолі та шлангів.

 

В сервісному центрі "LutskDivers" вся робота проводиться із застосуванням спеціального інструменту та приспособ призначених для конкретної моделі регулятора. А рем комплект ставиться виключно оригінальний і тільки для даного типу регулятора!

 

Після обслуговування регулятора в сервісному талоні робиться відповідний запис та ставиться печатка сервісного центру. 

При бажанні Ви можете провести upgrade (модернізацію) своєму регулятору. 
Наприклад: 
* Встановити пристрій (AСD), що запобігає проникненню води в першу ступінь під час промивки регулятора (для AquaLung, уточняйте модель); 
* Встановити суху камеру для холодної (забрудненої) води (Titan, Cousteau,Supra);
* Замінити перехідник - конектор з DIN на YOKE та навпаки